Tuesday, March 3, 2009

Hipokrit

kenape ada sesetengah manusia yang dilahirkan untuk menjadi seorang yang HIPOKRIT??!?
aku sendiri pun pelik. .
depan aku kau cakap bukan main baik lagi. .
siap senyum², gelak² and gurau² cam x de pape
tp ble start kat belakang, ko pandai pula nak cakap kan?
ape masalah kau sebenarnye ek?
ntah la. .
aku x rasa salah kalau ko nak terus tegur or sound aku face-to-face sbb aku rasa tu perkara terbaik yang kau patut buat.
ape guna kau pendam² than at one point you just blew it out like FUCKING SHIT and expect me tu accept it like it's nothing.

kau ingat aku tembok??!?

wahai manusia. .
sedarlah bahawasanya saya, HAMIZAH BINTI KAMARUL HUSNI, mempunyai perasaan juga walaupun secara dasarnya saya kelihatan kasar dan x ambil kisah tentang apa yang diperkatakan tentang saya. Jadi, tolong la faham.

xsalah menegur tp beragak.
it is not a crime if u want to comment or give a piece of ur mind in private ryte?
xperlu nak kumpul satu kampung just to let me know how u feel exactly towards me.

tolong fikir guna otak ya kerana saya tau anda sangat pandai. =)

p/s: this post is not meant for someone, it is meant for every single FUCKING person in my FUCKING life!


eIzA Kamarul ^_^
12.10 A.M.

0 comments: